Наставник (сарадник) за предавања (вежбе) | Кабинет | Време консултација |
Напомена: Термини консултација ће се мењати само у случају промене распореда предавања и вежби. | ||
Редовни проф. др Роберт Ропрет |
77 | Понедељак (11:00 – 12:00) и Четвртак (12:00 – 13:00) |
Шифра предмета | Студијски програм | Врста и ниво студија | Статус предмета |
---|---|---|---|
ОА3О2614 | Физичко васпитање и спорт | основне академске студије | обавезан |
Број ЕСПБ | Семестар | Фонд часова (недељни) | Фонд часова (годишњи) |
3 | пети | 2+0 | 30 |
• Кратак опис предмета
Предмет Дечији спорт садржи знања и методе за развој вештина којима се граде компетентности стручњакa за рад са децом (професионална компетентност). Програм тежи стручњаку који промишља, организује, реализује, евалуира и унапређује праксу дечијег одрастања кроз физичко вежбање и спорт. У једну програмску целину концентрише специфична и међу-предметна знања. Усмерен је ка развоју професионалних вештине и умења будућих наставника физичког васпитања и тренера. Гради компетентности за педагошки најцелисходнији одговор потребама детета и његов вишестрани развој кроз физичко вежбање и спорт.
• Циљ предмета
• Исходи предмета
Знања и професионалне вештине којима се гради компетентност за вишестрани развој детета (моторички, интелектуални, социјални, афективни) кроз физичку активност, физичко вежбање и спорт.
![]() |
Шифра предмета | Студијски програм | Врста и ниво студија | Статус предмета |
---|---|---|---|
OA1O02 | Физичко васпитање и спорт | основне академске студије | обавезан |
Број ЕСПБ | Семестар | Фонд часова (недељни) | Фонд часова (годишњи) |
3 | први | 2+1 | -- |
• Кратак опис предмета
--
• Циљ предмета
Циљ предмета је упознавање са савременим научним и стручним, теоријским и практичним знањима из биолошког, психолошко-педагошког и друштвеног простора, као и одређеним тренажно-методичким законитостима који су значајни за развој дечије моторике, пре свега, а затим и дечијег спорта у целини.
• Исходи предмета
Очекивани исход предмета је да будуће стручњаке у физичком васпитању и спорту оспособи за рад са децом имајући у виду њихов интегрални развој у различитим периодима сазревања. Истовремено, циљ је да будући стручњаци буду компетентни и активни учесници у процесима којима ће се обезбедити услови за «хуманији свет дечијег спорта»
![]() |
Категорија | Тип | Назив документа / Датотека | (кБ/МБ) | Датум |
Напомена: Уколико немате инсталиран програм за читање pdf фајлова, можете га бесплатно преузети са следеће веб адресе | ||||
" Општа " | ![]() |
71кБ | 17.10.2013. | |
" Општа " | ![]() |
72кБ | 08.10.2013. | |
" Општа " | ![]() |
68кБ | 08.10.2013. | |
" Општа " | ![]() |
45кБ | 08.10.2013. | |
" Општа " | ![]() |
29кБ | 08.10.2013. | |
" Општа " | ![]() |
89 кБ | 08.10.2013. | |
" Општа " | ![]() |
10МБ | 11.01.2013. | |
" Општа " | ![]() |
991кБ | 08.10.2013. |
Категорија | Власник сајта | Веб адреса - линк | Датум |
Напомена: Прекид у повезивању сајта Факултета са неким од наведених линкова можете пријавити вебмастеру | |||
" Часопис " | Часопис "Физичка култура" |
www.fizickakultura.com | 14.03.2014. |